Importanța întrebărilor ca instrument de învățare este recunoscută încă de pe vremea lui Socrate, marele filosof al Antichității, dar și un extraordinar profesor, care credea că practica disciplinată a întrebărilor ce implică gândirea dă posibilitatea discipolului să examineze ideile în mod logic și să le determine validitatea. Este și principiul de la care a pornit John Maxwell, care a transpus procesul în sfera leadershipului, propunând astfel o carte care ne va ajuta să ne evaluăm obiectiv poziția în care ne aflăm pentru a ne structura un plan eficient prin care să ne atingem obiectivele.
Care sunt întrebările pe care ar trebui să și le pună un lider? Ce întrebări ar trebui să pun membrilor echipei? Cum îmi pot descoperi obiectivul suprem ca lider? Care este cel mai bun obicei de leadership pe care ar trebui să îl pun zilnic în practică? Cum să motivez o persoană lipsită de motivație? Cum să colaborez cu un lider dificil, care nu are nici un fel de viziune? Iată tot atâtea întrebări la care ne răspunde renumitul specialist în leadership, oferindu-ne încă o dată un adevărat ghid care să ne ajute să ne atingem potențialul maxim.
„O excepțională abordare a procesului de leadership, bazat pe sute de întrebări concepute să ajute cititorii în călătoria lor către dezvoltarea personală și profesională."
- Publishers Weekly
Condiții de livrare în afara României
Momentan nu livrăm în afara României prin comandă de pe site. Contactați-ne pe e-mail sau telefonic pentru a plasa o comandă în străinătate.
Ridicare de la sediu
Gratuit, de la sediul nostru din Timișoara, Str. Gh. Lazăr, Nr. 24, Et. 4, Ap. SAD29 (Fructus Plaza), în intervalul orar 11:00-14:00.
Condiții de livrare pe teritoriul României
Comenzile cu valoarea totală mai mare de 300 RON (TVA inclus) beneficiază de transport gratuit. Pentru comenzile cu valoarea totală mai mică de 300 RON (TVA inclus), se aplică o taxă de transport în valoare de 21 RON (TVA inclus).
În cazul în care comanda online este stornată după predarea coletului la curier, costul transportului nu se returnează.
Comenzile pot fi plasate online la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor. Comenzile sunt procesate în cel mai scurt timp posibil. Fără a ne obliga contractual, comenzile se livrează în 48–72 de ore (lucrătoare) de la procesarea comenzii, în funcție de firmele de curierat. Confirmarea existenței în stoc a produsului (produselor) comandat(e) se face în momentul validării comenzii, telefonic sau prin e-mail.
Comenzile sunt onorate în ordinea primirii lor și exclusiv în limita stocului disponibil. În situații excepționale (perioade de vârf, stoc epuizat, vacanțe, comenzi speciale etc.) pot apărea întârzieri mai mari de 72 de ore în operațiunile de validare și livrare a comenzilor.
În cazul în care comanda este plasată până la ora 15:00, expedierea coletului se poate realiza în aceeași zi. Dacă ați plasat comanda după ora 15:00, aceasta va fi procesată și expediată în cursul următoarei zile lucrătoare. Comenzile online plasate de vineri (după ora 15:00) până duminică vor fi procesate luni (sau în prima zi lucrătoare), în ordinea în care au fost plasate și, drept urmare, clienții vor primi produsele începând cu ziua de marți (pentru produsele aflate în stoc).
Firmele de curierat efectuează transportul în intervalul 48–72 de ore de la expediere către orice localitate.
Va punem la dispozitie urmatoarele posibilitati pentru achitarea unei comenzi.
1) Plata ramburs prin intermediul curierului rapid.
2) Plata online - card bancar.
3) Ordin de plata